Yüksek Teknolojide Her Daim Öncü

 

BMW i, KENDİ ÜRÜNLERİ İÇİN MÜŞTERİLERİNE İNTERAKTİF, 3 BOYUTLU ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK DENEYİMİNİ SUNAN DÜNYANIN İLK OTOMOTİV MARKASI OLARAK TARİHE GEÇTİ. GERÇEK ÖLÇÜLERDEKİ 3 BOYUTLU ÜRÜNLER, ACCENTURE MÜNİH TARAFINDAN TASARLANAN İNTERAKTİF MÜŞTERİ DENEYİMİ SAYESİNDE HERHANGİ BİR YER VE ZAMANDA İNCELENEBİLECEK.

BMW i, arttırılmış gerçeklik ürün canlandırıcısını Google Play’da başlattı. Artık müşteriler, ideal BMW i3veya i8 modellerini herhangi bir zamanda, herhangi bir yerden inceleyip önceden konfigüre edebilecekler. Müşteriler Google’ın akıllı telefonlardaki arttırılmış gerçeklik teknolojisi Tango’yu kullanarak yeni BMW i araçlarını gerçek boyutlarında, interaktif bir canlandırma yoluyla inceleyebilecekler.

Tüm dünyada seçkin bayilerde başarıyla tamamlanan bir pilot programın ardından dünyanın pek çok ülkesinde, Tango özelliğine sahip bir cihazı olan herkes BMW i Visualiser uygulamasını Google Play’dan cihazına indirebiliyor. Bu sayede görüntüler interaktif olarak incelenebiliyor; yani müşteri, bagaj kapağını veya kapıları açıp kapayabilir, hatta iç donanıma yakından göz atmak için aracın “içerisine” dahi girebiliyor. İç ve dış renkleri farklı renklerde seçmek, araca çeşitli jant kapakları takmak bile mümkün. BMW Grubu’nun Satış Stratejisi ve Geleceğe Dönük Perakende Operasyonlarından sorumlu Başkan Yardımcısı Andrea Castronovo düşüncelerini şu şekilde açıklıyor: Müşterilerimizin meşgul insanlar olduklarını ve yaşamlarında kendimize yer açmamız gerektiğini biliyoruz. Artık müşterilerimiz ürünlerimizi  gerçekten interaktif ve eğlenceli yollardan istedikleri yer ve zamanda inceleyebilirler. Araçlarımız duygulara hitap eden araçlar; bu hissi yaşamak ancak araçlarımızı deneyimlemekle mümkün. Castronovo, istenilen ürünün piyasada bulunamadığı durumlarda bu canlandırma uygulamasının çok işe yarayacağını da vurguladı.